En lista om mig

Hur gammal är du? Jag är 22, fyller 23 i sommar!

Hur gammal känner du dig? Just nu känner jag mig som 22, men kommer nog att hinna känna mig som 12, 32, 52, 72, 102 innan dagen är slut, hahaha

IMG_20150810_193851Vart bor du? I Uppsala

Vad har du gjort idag? Har inte hunnit med så mycket än: vaknat, duschat, ätit pizza till frukost (det är ju ändå fredag)!

IMG_20160118_154507Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Höst/vinter, för då kan man gosa in sig i mysiga tröjor och halsdukar, och tända massa ljus!

Är du beroende av något? Finns det människor som inte är beroende av något alls?!

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Kommer inte på något, så vill nog vara här.

Vad är du på för humör just nu? Glad!

Vilket är ditt favoritgodis? Fizzy pop, ni vet de sura, rosa/blå flaskorna!

Vilken är din favoritaffär? Weekday och Åhléns

Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Ärligt talat, både och! Beror lite på hur mina dagar ser ut.

Har du blivit sydd någon gång? Inte vad jag minns, nope

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mathias, som gav mig en tidig 3 års present! ❤

Är du blyg? Njae, men kan vara ganska reserverad när jag träffar nya människor, så kan nog uppfattas som blyg.

Vad heter du i andranamn? Hanna, fick välja själv!

Vill du gifta dig? Ja, om det känns rätt.

Har du några smeknamn? Julle, Jullis, Julis, Jules, Wasabi, Mamma, Sjöojule, etc.

Processed with VSCO with hb2 preset

Lista tagen här!

Kommentera

