Falling through the clouds from a thousand miles, it’s like I’m never gonna hit the ground

Hej peeps!

Ännu en månad har gått och det har tyvärr varit ganska tyst här. Det är för att jag och Mathias åker till Korea nu på måndag, så jag har pluggat som en tokig (gör det fortfarande) för att hinna klart med så mycket som möjligt innan resan. Vill ju inte behöva plugga konstant när vi är där! I alla fall så är det 1a mars idag, så därför tänkte jag dela med mig av en spellista med musik jag lyssnat på i februari!

Spotify_februari

Det är en blandning av nya låtar (för mig) och välbeprövade favoriter (bl.a. tre av mina mest spelade artister under 2015!). Ta och lyssna, vettja!

Och jag hoppas att mars kommer vara er bästa månad hittills i år! Puss

Tidigare spellistor:

Januari

2 reaktioner på ”Falling through the clouds from a thousand miles, it’s like I’m never gonna hit the ground

Kommentera

